String gardens

Came across these beautiful images of string gardens made by Fedor in Amsterdam.  Information beyond that is a bit of a mystery, but they have many lovely pictures on their site. Click the pictures to get to their home page : ) do u like them?

Tags: , , , , , , ,

16 Responses to “String gardens”

  1. Marthe Says:

    sv: tusen tak : )

  2. Charlotte Says:

    Jeg har tjent 250 kr den siste uken 🙂

    http://www.charlottetoft.blogg.no

  3. Caroline Says:

    sv: tusen takk:)

  4. NL Says:

    SV; ja, tar buss jeg og, så var det som skjedde 😛 man orker liksom ikke vente på å ta en ny buss osv ><
    Tror jeg også må legge meg litt tidligere 😛 haha. Skal ikke være lett 😛

    • thebathduck Says:

      nope er ikke lett x D hvis jeg ikke rekker den skolebussen så må jeg ta 2 busser for å komme meg til skolen og det blir da 1 time med buss-sitting ;( takk for kommentar

  5. TheaIsabell Says:

    sv: Ikke jeg heller det serru, så da får jeg prøve ut at noen andre gjør det for meg 😉 hehe ❤

  6. NL Says:

    SV; Akkurat sånn er det med meg og. Bare at det ikke tar 1 time da. Men må butte busser og sånn styr 😛 Og frister uansett så lite når det er så kaldt >< uff, hehe.
    No problem, takk det samme ;D

  7. Yasemin Says:

    SV; godt vi er fler 🙂 haha, oi. takk for at du sa i fra 😀

  8. toril Says:

    jeg synes det var en god idea:D

  9. toril Says:

    Jeg skal klare å svare på alle:D

  10. silje Says:

    Så stilig! 😀

Leave a Reply

